26 Ocak 2016 Salı

Hadi durma, seç birini


26 Ocak 2016 Salı 20.54

Gerçeklere tutunmayı istediğimi göremiyor musun? Dokunduğum tenin, içime çektiğim nefesin, hissettiğim heyecanın ve mutluluğun gerçeğini arıyorum, yalnızca gerçeğini... Hayır basit bir şovun ardına sığınacak değilim. Görsellikle değil, yüreğinden gelerek, kaçmadan, yorulmadan, önüne çıkan tüm engelleri aşarak öğrenmek istiyorum hayatı fakat heyhat! Daha başka neyi olabilirdi ki? Ama sen bunu anlayamazsın, öyle değil mi? Henüz yeni yeni uyandığın rüyandan, kabus gibi bir hayata başlıyorsun bilesin. Gerçekleri, henüz adım adım yaşıyor ve yaşatıyorsun çevrendekilerle birlikte umarsızca! Çok değil, bir kaç güne kalmaz, uyuşturduğun zihninin canhıraş çığlıklarıyla uyanırsın amansız gecelere doğru. O vakit, anlamaya da başlayacaksın eminim. Bilecek fakat çok değil, henüz bir kaç gün önce uyandığın rüyanın tadını damağında hissedeceksin. Göz yaşlarıyla mı ıslanacak tenin? Yoksa kahkahalarının arasına karışıp giden edepsiz bir heyecan sonrası ortaya çıkan rahatlığın teriyle mi? Hüzün mü alacak yerine, karşılığında acı mı vereceksin hayata? Önemi yok, bir açıklaması dahi yok artık. Hatasız bir yaşamı sürmek mümkün değil. Öğrendim. Ama hatasız olmaya çabalamaksa oldukça mümkün. Bildim, bilirim. Seven, sayan, el üstünde tutan olmaksa iyi değil. Sözler, artık kifayetsiz, yetersiz kalıyorlar bundan da eminim. Delirmek üzereyim; ben, bunu bilemedim. Öğrenemedim ya aylardır, işte yeni yeni idrak ediyorum seninle birlikte. Acı bir gerçek, kahreden bir anı gibi geliyorlar hepsi, ama ya hepsi, ya bir hayaldiyse? Gerçekleri arıyordum, bilirdin... Öğrenmiştin... Hayallere tutunmak, seyirciyi bedbaht kılan oyunlarla baş döndürmek değildi emelim. Hadi, durma seç birini. Aklımdakileri de bilirsin; her dakika, her saniye daha da fazla inanıyorum bittiğine. Bu oyunun, geçip de gittiğine, inanıyorum artık bilesin. İnançsız bir yaşam, soluksuz bir gün gibi, Güneşsiz geçip giden bir bahar gibi, hadi durma, seç birini... 

Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Mesaj Bırakın

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *