20 Aralık 2015 Pazar

Sağlık olsun


20 Aralık 2015 Pazar 23.32 

Gerçekleri ifade etmek neden bu kadar zor? Doğruları söylemek, yanlış olmaktan kaçmak neden bu denli ağır geliyor? Anlayamıyorum... Bana anlatabilir misin? Öğrenmemi sağlayabilir misin? Yalan söylemenin daha kolay olduğunu düşünüyorsun ama, merak ediyorum; sürekli ardını kollayarak bu uğurda yol almak, her adımını, bir diğerine uydurmak zorunda kalacağını bile bile ecel terleri dökmek mi kolay geliyor yani? Hadi ama! Buna inanmamı beklemiyorsun her halde... Velev ki sakladığın, saklamak zorunda kaldığın daha berbat bir gerçeğin üzerine örtmeye mecbursun; işte o vakit, yalan söylemenin cazibesini ben de kabul edebilir, belki de anlayabilirdim. Lakin, bunca değersiz lakırdı, boş laf arasında; dürüstlük, saflık, el değmemiş yabani bir güzelliğin anısını aramak durmaksızın, pek de hoş gelmiyor doğrusu. En azından sana, ne de bana yakışmıyor prenses... Günahlarımızın bedelini ödemek zorundayız, unutma sakın. Bunu sen de, ben de çok iyi biliyoruz. Ama bakıyorum da, utanmak yok, geri adım atmak yok; tutulmayan sözler, havada kalan içi boş iyi niyet dilekleri ve en kötüsü de yalandan, küçücük bir kıvılcımda tutuşuveren, küllenen sevgi sözleriyse... İşte bunlar, en kötüsü de, işte bunun gibi yalanlar, oldukça fazlalar. Öyle mi dersin? Bana katılıyor musun? Yoksa yeniden abartıyor muyum bütün bu olanları? Sana, senin olduğundan, olabileceğinden daha fazla değer biçerek, yoksa seni yoruyor muyum? Kim bilir; belki de öyledir... Fakat anlaşılan o ki bunu asla öğrenemeyeceğiz. Ne diyebilirim ki; sağlık olsun...

Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Mesaj Bırakın

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *