13 Aralık 2015 Pazar

İyi olacak mısın?


13 Aralık 2015 Pazar 20.20

Sana yalan söyleyecek değilim. Gerçekleri, olduğundan daha güzel gösterecek de değilim. Duymak istiyor musun? Gerçeklere katlanabileceğine inanıyor musun? Öyleyse dinle; sus, sesini sakın çıkarma. İtirazlarını, bahanelerini dinlemek istemiyorum. Sana ne söylemiştim; hayatı bu kadar hafife alma sakın! Sana sunulan bir lütuf, sana sunulan güzel bir hediye değil bu asla! Acı çekmeli, kahretmeli, karşılığında amansız geçen gecelerde kabuslarla uyanmalısın karanlık yarınlara. Bu senin günahın; bu yalnızca şeytanlarınla, geçmişinden kopup gelen iblislerinle girdiğin acımasız bir mücadele daha... Unutma bunu... Sana elimi uzatmadım mı? Yanında yer alacağıma dair ant içmedim mi? Öyleyse beni sakın suçlama; ben, ben sözümü tuttum... Ama sen, sen yalnızca beni kendinden uzak tutmak istedin ve bunu da başardın; tebrikler prenses! Hayır, hayır dinlemek istemiyorum.Senin sızlanmalarını, senin yalanlarını, senin kahreden acı dolu hikayelerini yeniden ve yeniden duymak istemiyorum artık. Sus haydi ve cevap ver bana. Tek bir şeyi merak ediyorum ama, söyler misin? İyi olduğunu, mutlu olacağını bana söyleyebilir misin? Ben, bunu yapamam biliyorsun. Sana yalan söyleyemem; hayır, mutlu olmayacağım. Asla iyi olamayacağım, bunu da biliyorum. Ama sen, sen bunu yapabilirsin. Duymaya ihtiyacım var, ne olur; haydi yalan söyle bana, iyi olacağını fısılda... Ne dersin, son bir kez daha benim için yapabilir misin? Son bir defa daha, benim için yalan söyleyebilir misin?

Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Mesaj Bırakın

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *