20 Kasım 2015 Cuma

Her zaman ve daima...



20 Kasım 2015 Cuma 23.23 

Hatırlar mısın? Hani bir söz vermiştik birbirimize. Her zaman ve daima...  Neden kaybettik bu mücadeleyi? Neden sözlerimizi tutamaz olduk dersin? Sorun neydi? Hayat mı külfetli geliyordu artık; yoksa sen miydin beni yoran? Ne fark eder ki! Hayatım dediğimden dahi vaz geçebilmiş iken... Kimi kandırıyorum ben... Asla seni sevmedim ki! Ben, asla seni sevemezdim ki; bunu itiraf etmek neden bu denli zor geliyor? Neden peki? Aldığım darbelerden mi? Yoksa gerçekleri her şeyden üstün gören benliğimden mi geliyor bu derin nefret? Dinle hadi, son bir kez daha dinle... Ne anlatıyor sana? Söylesene bana; neler hissettiriyor dersin? Bana mı? Bana neler hissettirdiğini anlatmam mümkün değil. Kelimelerin, kendi sözlerimin dahi, henüz bu yetkiliğe ulaşabildiğini sanmıyorum. Hayır, hayır kaçmıyorum; seni temin ederim, korkmuyorum da bundan! Sadece, inanıyor ve en kötüsü de biliyorum ki, her zaman ve daima... Olmayacak, tutulamayacak kadar külfetli bir söz daha. Unutalım hadi, dürüst olalım birbirimize... Saf ve temiz, kimi kandırıyoruz öyle değil mi...


Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Mesaj Bırakın

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *