12 Şubat 2015 Perşembe

Yalan Dünya


12 Şubat 2015 Perşembe 23.23

İyi bir hayat değil, şu yaşadığımız. Soluduğumuz nefes temiz değil. Sevdiğimiz insanlar, ne yazık ki doğru değil... Hayat dediğimiz şu karmaşada, doğru olan ne kaldı ki geriye? Bir de soruyorlar utanmadan; nedendir bunca afra tafra? Onlar soruyorlar sormasına da, biz sorunca da cevap veremiyorlar. Sorarım; kiminiz kaldı ki geriye, yalan söz söylemeyen, dürüstlüğü ile utanabilen? Kim kaldı ki geriye, seni kendinden daha fazla sevebilen? Yok beyim yok, kimsecikler doğru değil. Öğrendim öğreneceğimi, duydum duyacağımı, çektim çekeceğimi de, unutamadım yaşadıklarımı. Keşke bir soru da olsa, ah bir sorulabilse ya; istersin istemesine de, sen gerisin geriye ne verirsin diye? Yeter, derim; çarpar bu kapıyı da, çıkar giderim. Çok değil, ne kalmış ki geriye. Ha 23, ha 33, ha 83... Yaşanacak ne kaldıysa geriye, yalan bu dünya, yalanlarını, ben çekemem gayrı kâhrını...
 
Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Mesaj Bırakın

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *